fredag 16. januar 2009

Kakkelakker - Ka faen di vil?


Ok, kakkelakker, ka e greiå me di? ka faen di vil? eg klikke!
Kom inn i leiligheten me sko bo i i Sinza, der va d ein, to, tri, plutselig minst 4 kakkelakker! Jævler! Eg tenkte jo seff eg sko ver litt tøff å ignorera di, me e jo tross alt i Afrika.. D e her sånne dyr fins!
Men plutselig kom den eine drittsekken krypane, flyane, sprettane eller koss di komme seg framøve.. Eg bevegte meg seff vekk, d såg hu så viste oss rundt i leiligheten.. Hu bare "haha! are you afraid of cockroaches?" eg bare "Noooo.. of course not!" Så kom jo an jo hiblede meg ennå nærmere, der hadde an meg inni hjørna! Følte meg ganske teit, der sto di å flirte litt av meg!
D e jo ikkje alle så e vant me kakkelakker! Syke, syke ekle kakkkelakker..
Dumme ting, ka di vil egentlig? Dette di på ryggen så ligge di bare der å spratle.. Di har ingen føleleser eller nerver eller ka faen d e så gjør at du kan hogga håve av di, men di dør av sult t slutt.. Ikkje av at håve diras datt av - Sinnsykt! Å så spise di forresten mennesker.. Sissil såg en dokumentar om ein så hadde sovna, så hadde et nummer av kakkelakker spist seg inn t beinet hans.. Lite kult! Så eg lure bare på ka faen di vil? Dumme, ekle, syke ting!! Kom dåkk t helvette vekk fra meg hvertfall!
"Can you drown 'em?"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar