søndag 29. mars 2009

Cusco


Dette er den syyyykeste overgangen jeg har opplevd! Vi har bodd på kun hosteller på hele reisen, men da vi kom fram til Cusco ledet et par fra Buenos Aires oss til det værste hostellet jeg har vært på! Det var ikke kjempebillig heller, men klokka var 1-2 om natten..
De som jobbet der bare lå i sofaen og var skontafolk. Doen var tett, vasken lakk sånn du fikk vann over hele buksa, i gangen lå klærne folk hadde levert til laundry servicen, i en balje full med grått ekkel vann. Tror klærne var reinere før "vasken". Siden doen var slik gikk Sissil og spurte etter en annen, og de viste henne en uten dør.. Ja, sykt bra! På laknene var det visstnok flekker og hår.. ÆSJ! Vi kom oss bort derfra tidlig neste morgen.
Uten at vi visste det var det 3 netter på hotell inkludert i Lares Trekken. HOTELL! Det var bare 3stjerners, og det stod at det ikke var standarden vi var vandt med i hjemlandet vårt.
Men dette var utrolig fint! Shampoo og såpe, digg senger, do med bånd rundt, digg frokost! Sykeste overgangen fra det værste hostellet til det fineste hotellet! Vi var så utroooolig glade!
Fantastisk.

Cusco var en ganske fin by egentlig! Jeg likte meg der.

En ting til; jeg har funnet ganske mange veganske Oreos på turen, de er ikke det i Norge lenger. Sykt digg, tenkte jeg! Men fant ut etter et par pakker at de gikk ut på dato i 05..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar