søndag 29. mars 2009

Iron Maiden

HERREGUD!! I dag når vi landet på flyplassen i Quito sa Sissil "Se et Nestle fly.." så kjørte vi litt videre så står hiblede med Iron Maiden flyet rett bortfor rullebanen! SHIIIIT!! Kan det være konsert i byen?
Det første jeg gjorde da vi kom tilbake til hostellet var å sjekke internett, og ja, det stemte! Det var Iron Maidens første konsert i Ecuador! Jeg prøvde å ringe billettkontoret, men jeg fant ut de hadde stengt etter å ha trykt 1 på telefonen flere ganger etter de først sa noe på spansk.. Det eneste jeg kunne gjøre var å hoppe i en taxi, da jeg kom fram ble jeg møtt med flere tusen skinnjakker og vandret rundt for å finne billettkontoret. Jeg spurte en politimann, men han sa faktisk jeg måtte kjøpe på gata.. Så jeg slo til på en vip ticket 20$ billigere enn originalpris ettersom dattera til Steve Harris allerede hadde begynt å synge på den utrolig dårlige musikken sin.. Jeg lusket meg inn vip inngangen og fikk kommet meg ganske langt frem!
Etter mye stress og kribling i magen etter jeg så flyet stod jeg faktisk der og skulle se Iron Maiden helt randomly i Ecuador, SYKT!

Nå kom jeg akkurat hjem fra Iron Maidens første konsert i Ecuador! Det er egentlig ganske sjeldent å se et band som har holdt på i 34 år for første gang en plass. Det er ikke mange plassene de ikke har spilt nå til dags!
Det var et ganske bra show! Første gang jeg ser dem! Spilte bare masse classics! Niiiiiiiice!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar